Håkan-eufori

(bild hd.se)
 
Håkan Hellström på Sofiero igår. Fantastiskt. 
Artisten som man mest lyssnar på när man är kär eller har krossat hjärta har fler djup än så egentligen. Texterna är fantastiska. Han är fantastisk. Wow. 
Känslan på Sofiero är svårslagen. Jag tror aldrig jag har varit med om att folk är så nöjda i publiken förr när jag har varit på konsert. Nästan inga trängdes och det var inget knuffande eller så. Glada fans med andra ord. 
Håkan Hellström inställning till sig själv gillar jag. Han verkar inte sväva i det blå utan känns väldigt ödmjuk med båda fötterna på jorden. Jag älskar hur han har en textrad som går "Håkan du var bättre förr". Självironi och en gliring till alla recensenter som inte fattar att fansen älskar honom oavsett. 
Nej, jag gillar Håkan Hellström. Verkligen. "Känn ingen sorg till mig Göteborg" är nog en av de allra bästa svenska låtarna som någonsin har gjorts. Kärlek
 
 
Min bästa bild från konserten. Ingen mästerfotograf direkt.
Jag och Hanna. Syskonkärlek.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

veterinartjejen.blogg.se

Om att vara ung kvinna och studera till veterinär.

RSS 2.0