The final countdown

Nu är det bara en ynka vecka kvar tills jag flyttar! SLU here i come!
Tiden har gått snabbt, det vill jag lova. Jag tycker att jag precis fick besked om att jag kommit in och nu plötsligt ska jag snart åka. Jag som inte ens har börjat packa.
Jag har gått och blivit sjuk så jag är inte speciellt packmotiverad heller. Jag hoppas innerligt att jag är frisk och kry snart, typ imorgon.
Tills dess får jag väl ta och packa mentalt. Vilka kläder ska jag ha med mig? Vilken matta ska jag köpa? Är det lönt att släpa med min hårinpackning eller ska jag köpa ny där uppe? Hur tidigt blir det egentligen kallt i Uppsala? Bäst att packa ner dunjackan direkt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

veterinartjejen.blogg.se

Om att vara ung kvinna och studera till veterinär.

RSS 2.0