Kort update

Jag har som vanligt fullt upp så en kort uppdatering får duga idag. 

Jag har stått på hundmässan idag för Royal Canin. Ska stå imorgon också. Superkul. Hundar överallt. Jag vill ha allihopa. 

Här är helt plötsligt vinter och snö. Usch. Jag som hade önskat mig barmark och plusgrader fram till mars typ. 

Hemmakväll är den ända affären som säljer mitt favoritgodis, sura vingummin. Eftersom godiset där är billigare ju mer man köper får man passa på att bunkra upp. 

Surikater är sjukt coola djur. 

Jag är riktigt kass på att planera min tid. Riktigt kass. Exempel: sovmorgon prioriteras högt - plugg lågt. Ligga i sängen hela kvällen och kolla på tv-serier prioriteras högt - packa upp väskan från förra helgen prioriteras lågt. Resultat: varken plugg eller väskuppackning blir gjort. Panik över detta leder till följande reaktion: "Hjälp måste ta tag i mitt liv. Eller förresten, det får Framtids-My fixa"

Jag mår fortfarande illa till och från sedan jag åkte tåg i måndags. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

veterinartjejen.blogg.se

Om att vara ung kvinna och studera till veterinär.

RSS 2.0