Första kursen klar!

Nu är jag klar med min första kurs på veterinärprogrammet; grundkurs i anatomi. Tentan var i fredags och den kändes bra. Jag hade pluggat rätt mycket men jag känner att jag börjar få in min studieteknik igen. Bilden visar ett av mina pluggknep 



Min fina vän Rebecka har varit här hela helgen. Vi har haft så otroligt roligt. Och vi har tittat på så mycket film. Och ätit så mycket godis. Välbehövligt. Det är trist att bo så långt ifrån henne. Det är ändå en bit mellan Uppsala och Malmö...

Imorgon börjar nästa kurs; biomedicinsk baskurs. En kurs i kemi, typ. Jag som älskar kemi. Not. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

veterinartjejen.blogg.se

Om att vara ung kvinna och studera till veterinär.

RSS 2.0