Tentaplugg

Igår hade jag munta, muntlig tentamen. Jag var riktigt nervös, sådär så att jag skakade. Och glömde ungefär hälften av allt jag kunde. Stakade mig, tappade bort mig, tappade ord. Fick svårt att andas. Tur att vi ska ha fler muntor, för jag behöver verkligen öva på det. Jag kan ju inte stå och staka mig framför en djurägade sedan.
Men jag klarade muntan i alla fall. Puh! Så nu är det bara att plugga järnet tills på fredag när den skriftliga tentan är. Ämne: anatomi och embryologi. Spännande men många nya uttryck och termer att lära sig. Om det ändå vore så enkelt som på geten! 

 
 
Hur söt kan man vara egentligen? Jag vill ha en get! Undrar om den kan bo med mig i mitt korridorsrum?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

veterinartjejen.blogg.se

Om att vara ung kvinna och studera till veterinär.

RSS 2.0