Pausmetoder

Man kan faktiskt inte tentaplugga non stop en hel dag. Ibland behöver man en liten paus. Vad ska man göra under den där lilla pausen då? 
 
1. Titta på ett avsnitt av Vänner. (Älskar Vänner, älskar alla karaktärerna, älskar de inspelade skratten) Humörhöjare x 1000.
 
2. Dra för gardinerna, sätt i hörlurarna, på med musiken och DANSA LOSS! Shake it shake it. Det absolut bästa sättet att pausa som någonsin funnits! Ingen ser så man kan dansa hur snyggt eller fult som helst. Spänningarna släpper, man får syre till hjärnan och faktiskt så bränner man lite kalorier också. Hett tips, fler borde prova. 
 
Detta är favvolåten att dansa till just nu. Jag tycker att sångtiteln är ironiskt träffande också.
 
 
Okej allihopa, dance your ass off! 
 


Kommentarer
Hej!! Jag har sökt vet i Norge till hösten och har febrilt letat efter hur jag räknar ut mitt norska snittbetyg. Måste jag använda alla mina 39 gymnasiebetyg eller hur funkar det? Jag har hittat översättningstabellen på samordnaopptak:)

Hej!! Jag har sökt vet i Norge till hösten och har febrilt letat efter hur jag räknar ut mitt norska snittbetyg. Måste jag använda alla mina 39 gymnasiebetyg eller hur funkar det? Jag har hittat översättningstabellen på samordnaopptak:)

2015-03-05 @ 08:45:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

veterinartjejen.blogg.se

Om att vara ung kvinna och studera till veterinär.

RSS 2.0