Earlybird

Av någon oförklarlig anledning vaknar jag allt som oftast någon eller några timmar innan klockan ska ringa. Idag ringer klockan vid åtta. Klockan är nu tjugo över sju och jag har varit vaken i snart en och en halv timme. Somnade igår vid tolv. Hur och varför?! Suck, jag blir så trött på mig själv ibland. 

Jag är kvar i Ångermanland men vi åker hem idag. En liten snabb resa sådär. Typ. 
Det är med blandade känslor jag åker härifrån. Hemma är alltid bäst, jovisst. Men samtidigt vet jag att jag åker hem till tentor och stress. Här står tiden litegrann stilla. Stressen är inte speciellt påtaglig och jag får ro i själen. 

Utsikt från pojkvännens pojkrumsfönster. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

veterinartjejen.blogg.se

Om att vara ung kvinna och studera till veterinär.

RSS 2.0