Fölvakt

Idag var jag på UniversitetsDjurSjukhuset (UDS) och skrev upp mig för att vara fölvakt ett antal nätter i maj och juni. Det innebär, om jag fattade rätt, att jag ska sitta och passa fölen som är på djursjukhuset över natten de nätterna jag har skrivit upp mig. Så skoj! Tydligen får man väldigt tydliga direktiv gällande fölen så även jag som inte har någon tidigare fölvaktsvana kan göra det. Jag ser väldigt mycket fram emot detta. Tänk så mycket jag kommer att lära mig! Kan det inte bli maj snart? 
Detta är vad jag ser framför mig:
 
 


Kommentarer
My

Gud vad mysigt! Förstår att du längtar ;)

2014-03-07 @ 10:37:41
URL: http://mysansdagbok.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

veterinartjejen.blogg.se

Om att vara ung kvinna och studera till veterinär.

RSS 2.0