Rastlös

Jag har varit ledig i några dagar och är nu rastlös till tusen. Det blir så trist när man är ledig och ensam hemma. Att vara ledig tillsammans är ju kul men ensam blir det tråkigt efter några dagar. Saker att göra tar slut. Man kan ju inte städa hur många gånger som helst! 

Imorgon är det äntligen jobb igen. Ska bli skönt att få anstränga sig lite. (Undrar om jag tycker likadant klockan fem imorgon bitti när klockan ringer?) 

Igår hjälpte jag en bra vän att flytta. Hon flyttar nämligen till Uppsala nu och ska plugga. Det blir nog en bra höst :) 


Kommentarer
Laurea

Jag förstår vad du menar, man blir så fruktansvärt rastlös när man är ledig. Men då kan man i alla fall blogga :)

2014-07-06 @ 20:44:31
URL: http://laurea-l.blogspot.co.uk


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

veterinartjejen.blogg.se

Om att vara ung kvinna och studera till veterinär.

RSS 2.0