Snart snart

Inatt är sista natten i korridorsrummet i Flogsta! Halleluja woho äntligen! Jag kan knappt vänta tills vi får flytta in i hyrvillan. Det kommer bli så bra. 
Vi var där igår och mätte och hade oss. Mitt rum är nästan 7x4 meter. Alltså betydligt större än det jag har nu. Sweet. 
Jag märkte dock att det bara finns ett enda eluttag i hela rummet. Hmm. Nåja, det löser sig. 

Nu håller jag alltså på att packa ner hela mitt rum i kartonger och kassar. Som alltid när man flyttar uppkommer frågan "hur kan jag ha samlat på mig allt detta?!". 



Var det någon som sa kaos?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

veterinartjejen.blogg.se

Om att vara ung kvinna och studera till veterinär.

RSS 2.0