Take me home, SJ-road

Hela helgen har spenderats hos mamma och pappa. Skönt att komma hem lite men det är rätt skönt att vara på väg till mitt andra hem nu igen. 
Familjen i all ära men djuren var toppen att träffa igen. Kela, mysa och lyssna på små tickande hjärtan i mitt stetoskop. 

Jag fick även träffa bästa Bec igen. Love you girl! Vi får ses snart igen! 

Man lär sig något nytt varje dag. Detta har jag lärt mig i helgen: 
Svante Turesson och Ture Sventon är INTE samma person. 
Även gamla lusitanohästar kan vara pigga och bocka högt. 
Små shettisar är otroligt söta. 
Vår katt Morris rivs rejält när han tröttnar på att bli kliad. Sedan vill han bli kliad igen. 
Mammas mat är väldigt mycket godare än fil och müsli. 
När pappa sa att alla äpplen hade trillat ner från träden i stormen menade han verkligen alla. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

veterinartjejen.blogg.se

Om att vara ung kvinna och studera till veterinär.

RSS 2.0