Fredag

Äntligen fredag. Äntligen helg. Jag tog faktiskt helgledigt redan idag och stannade hemma från skolan. Jag har varit så himla trött och hängig efter tentan och jag har inte fått sova ikapp så jag sjukskolkade idag. Ni vet, när man är så pass sjuk att man inte orkar göra något vettigt men ändå så pass frisk att man hade kunnat släpa sig till skolan. Idag var en sån dag och då valde jag att lyssna på den delen av mig som vill stanna hemma och sova. 
Mamma är här över helgen vilket är himla kul. Dessvärre än hon också sjuk, ganska rejält sjuk till och med. Mindre kul. 
Nåja, hoppas att vi har repat oss tills imorgon! 


Det är vår i luften och vår grannkatt kom och hälsade på. 
(En jättenöjd My och en mindre nöjd katt.)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

veterinartjejen.blogg.se

Om att vara ung kvinna och studera till veterinär.

RSS 2.0