Ledig helg

Monstertentan är skriven! Trots några rejäla överraskningar, framförallt i CNS-delen, tror jag att det gick vägen. Tänk vad skönt det hade varit om jag klarade den på första försöket! 
Jag och pojkvännen firade som sig bör, genom att äta pizza och sedan somna i soffan vid nio-tiden. Vad ska jag säga? Tentaperiod är slitigt. 
Igår var vi på Kokpunkten i Västerås. "Sveriges första actionbad". Ett ovanligt häftigt äventyrsbad med andra ord. Kul och uppiggande men rätt så dyrt. En av rutchkanorna var helt galen och min pojkvän fick sån fart att han höll på att åka över kanten. Den åkte vi bara en gång... 
Idag ska jag dressyrtävla. Inte på Oportuno tyvärr men väl med akademiska ridklubben. Då blir man lottad till en häst och får några minuter att rida ihop sig innan man ska in på banan och rida sitt program. Det ska bli himla kul. Pricken över i:et den här helgen. 
Så skönt med en helg helt utan plugg. Det känns som om det var ett tag sedan. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

veterinartjejen.blogg.se

Om att vara ung kvinna och studera till veterinär.

RSS 2.0