Ben ben ben

Bones everywhere! Jag försöker lära mig hundens ben på svenska och latin. Hunden har många ben! Galet många. Plugga plugga. Vi ska kunna det tills nästa vecka, i princip. Ingen mjukstart direkt. 
Det är så otroligt skönt att bo själv och kunna bestämma själv över min tid. Jag kan plugga precis när jag vill eller inte vill. Jag går och lägger mig när jag vill och går upp utan att behöva ta hänsyn till andra. Optimalt just nu faktiskt. Visst, jag saknar familj och djur men det är ganska skönt att klara mig själv. Att bo i korridor i en helt okänd stad är bättre än väntat! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

veterinartjejen.blogg.se

Om att vara ung kvinna och studera till veterinär.

RSS 2.0