Inspark och gallskrik

Fullt ös medvetslös är det som gäller nu. Insparken är rolig, intensiv och håller på hela tiden. Igår hade vi lekar tillsammans med alla andra förstaårselever på SLU. Vi hade även inövade danser som vi visade upp för varandra. Det är ganska häftigt när flera hundra personer dansar samma dans.
Som sagt, fullt ös hela tiden. Jag har fortfarande inte hunnit packa upp något alls. Jag får liksom skutta mellan flyttkartonger och kassar när jag ska leta efter något.
En rolig sak som händer varje dag i mitt område är Flogstaskriket. Jag bor i ett stort område med massa studentlägenheter. Varje dag klockan 22 öppnar folk sina fönster och vrålar ut sin ångest. Det är alltså gallskrik som gäller. Som tur var hade jag blivit förvarnad om detta, annars hade det väl skrämt livet ur mig. Helt plötsligt börjar alla bara tokvråla. Man kan få en hjärtattack av mindre.



Kommentarer
Laurea

Haha, det där Flogaskriket låter ju intressant. Fast kan tänka mig att det kan vara skönt ibland att liksom få lov att skrika utan att det skulle vara konstigt :)

2013-09-05 @ 19:48:28
URL: http://laurea-l.blogspot.co.uk


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

veterinartjejen.blogg.se

Om att vara ung kvinna och studera till veterinär.

RSS 2.0