Jag är en amöba

Ja, nu är jag faktiskt Uppsalabo på riktigt. Jag har flyttat in i mitt lilla, halvsunkiga studentrum och börjat få ett hum om hur staden ser ut.
Vi hade upprop och första dagen av insparken idag. Intensivt och väldigt roligt. Vi som är förstaårselever kallas amöbor och väntas i princip lyda totalt. Vi fick bland annat order om att konstant ha vissa kläder på oss. Se resultatet på bilden.
Man kan väl säga att det har varit en vääldigt lång dag. Vi har hunnit med rundvandringar, information, lekar, danskektioner, faddermiddag, spökrunda och såklart party party. Jag är något trött nu, har inte ens hunnit packa upp någonting. Det får framtids-My göra.
God natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

veterinartjejen.blogg.se

Om att vara ung kvinna och studera till veterinär.

RSS 2.0