Kommer ni ihåg Doug Seegers?

Kommer ni ihåg Doug Seegers? Ni vet, den hemlösa killen som var med i Jills veranda? Som jag har skrivit om tidigare? Han spelade in en så grymt bra låt tillsammans med Jill Johnsson och Magnus Carlsson. Hemlös, skruttig och tandlös. 

Jag läste om honom i den lokala tidningen här. Det verkar som att hans liv har tagit fart. Han är på turné i Sverige as we speak. Han har fått skivkontrakt i USA. Han har till och med fått nya tänder. Snacka om askungesaga. Eller the american dream, kanske. 

 

 

 

Just nu befinner jag mig i Norrland igen, hos pojkvännens föräldrahem. (Det gick förvånansvärt bra att körs bilen hit. Jag gjorde det i ett svep och det tog fyra och en halv timma.) Här är otroligt vackert! Jag vill aldrig åka härifrån. Kolla bilderna jag tog idag. Varmt väder, sol, glass och vacker natur. Det syns inte jättebra på bilderna tyvärr. Eftersom solen stod som högst på himlen och strålade på som om den inte ville hellre än att bränna oss så såg jag skärmen lite dåligt. Jag såg inget alls faktiskt. Bilderna är alltså tagna i blindo. Rätt bra resultat med tanke på det tycker jag faktiskt. Och dessutom: #nofilter. 
 
 
 
 




 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

veterinartjejen.blogg.se

Om att vara ung kvinna och studera till veterinär.

RSS 2.0