Sommarledig

Jag tog för givet att jag skulle kunna och vilja skriva mycket oftare här så fort skolan tog slut. Istället blev det nästan tvärtom! Men äsch, jag tycker att lite sommarledigt är okej. Jag bloggar när jag har lust och det konceptet tänker jag fortsätta med. 

I helgen var jag med pojkvän på traktordagen i Ullånger (tror jag det hette) nära hans hemort. Norrut alltså. Traktordag låter väl inte jätteupphetsande kanske men det var faktiskt riktigt roligt. Massa veterantraktorer och maskinmänniskor. Pojkvännen vann massa tunnbröd i en presisionskörningstävling (vilket ord!) så nu har vi bröd för hela sommaren. 
Jag fick även prova på att köra pojkvännens minitraktor som han ställde ut. Har ni sett något coolare? 





Idag är jag faktiskt ledig. Jag har varit vaken i ca tre timmar och börjar bli lite rastlös. Nu tänker jag tvinga mig själv att vara stilla lite och kolla på film. Får se hur det går. Antagligen kommer den här dagen sluta som de flesta av mina lediga dagar. Storstädning, rensning, storhandling eller något i den stilen. Men men. Det ska ju göras det med. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

veterinartjejen.blogg.se

Om att vara ung kvinna och studera till veterinär.

RSS 2.0