Inklämt

Shit pommes, jag har så fullt upp just nu. En tenta, en munta och ett viktigt förhör nästa vecka. Inte i samma ämne. Plus att jag var på möte med skoltidningen i måndags och tog på mig två artiklar. Plus att jag igår var först på bokcirkelmöte och sedan på jättelångt möte med akademiska ridklubben där jag har bokat upp mig ännu mer. Plus att jag tänker att jag gärna vill hänga lite på facebook, bloggen, tumblr, bitstrips, spotify. Missförstå mig rätt nu, jag tycker att alla möten och allt sånt är jättekul. Men jag känner att det blir liiiiite tight nu när allt kommer samtidigt. Speciellt eftersom jag inte känner mig helt hundra frisk efter förra veckan.

 

Aja, bara att bita ihop och ta sig igenom denna och nästa vecka så blir det bättre sedan.

 

Fram till dess: godis, te och bra musik! (Och lite plugg också antar jag.)

 

 

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

veterinartjejen.blogg.se

Om att vara ung kvinna och studera till veterinär.

RSS 2.0